Já ho chytím.
Které znalosti a dovednosti potřebujete pro svůj běžný život? A které bude potřebovat nová generace?
Chcete již u malých dětí podporovat zručnost, samostatnost a zvídavost? Inspirujte se pro tvoření bez šablonek, s různorodými materiály a opravdovými nástroji.
Chcete učit ve školní zahradě? Potřebujete promyslet a naplánovat, jak zahradu upravit, aby se vám tu dobře učilo?
Učit venku můžeme všechny předměty. Bádání žáky motivuje, rozvíjí schopnost samostatného plánování a vyhodnocování.
Na výstavu v muzeu, do geoparku za neživou přírodou, na dvorek za zvířátky nebo na říčanskou hájovnu?
↑ Přírodní katastrofy – SKUPINOVÁ PRÁCE
↑ Tvoř a poznávej – UČENÍ PRO REÁLNÝ ŽIVOT
↑ Od hradu dále – AKTIVNÍ ŽÁK
Jsem mentorka metody badatelsky orientovaného vyučování ( BOV). Ráda učím venku, kde můžeme zkoumat přírodu v souvislostech. Zaměřuju se při vzdělávání žáků i pedagogů na aktuální témata – například klimatickou změnu. Působím také jako učitelka přírodopisu v ZŠ. Podílím se na přípravě nových RVP pro přírodopis.
Lektorka workshopů Jak učit badatelsky o přírodě, Učíme pro reálný život
Autorka publikací Společně ze školy do přírody, Říčanský uličník